Aşk, Para, Sağlık?
Cevabı burada!

0888 228 77 00

4 TL/dk. 18 yaş üstü


 
 
 
0888 228 77 00
4 TL/dk. 18 yaş üstü

ŞU AN ÇEVRİMDIŞI
 
 

Çınar

Yorumlar

Melis :
Evimdeki eşyalara kadar tarif etti, gerisini hiç söylemiyorum. Ayrıca verdiği dualar işe yarıyor
02-05-17 10:48:09
Aşkın :
Eşimle aramızdaki soğukluk verdiğiniz dualar ile son bulmaya başladı. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası sürekli olarak görüşeceğiz
02-05-17 12:52:03
Ayca :
Gercekten cok guzel bir konusma ve karsilama cok sicak kanli ve arri bakti fallar da inannamayacak siniz ya ben tanidim memnun kaldim tavsiye ederim
03-05-17 00:40:48
Ceren :
Ya allah razi olsun vermis oldugu dualar gercekten ise yaradi ve pisman olnadim denemebizi tavsiye ederim iyi tanismisim
03-05-17 00:43:30
Çiğdem :
Özel seans alıyorm, çok yol aldık, benim telefonuma cevap vermeyen eski sevgilim dualar sayesinde beni arıyor ve ben dediğiniz gibi yanıt vermiyorum, böyle bir şey olacağını rüyamda görsem inanmazdım. Teşekkürler 😊
04-05-17 15:26:58
Şeyma :
Gerçekten çok memnun kaldım.
05-05-17 22:47:54
Yağmur :
Muhteşem?! ❤️
06-05-17 12:33:20
Tenzile :
Böyle bir site ve böyle süper yorumcular hiçbir yerde yok. Teşekkür ederim.
06-05-17 19:35:51
Mehtap :
Bende yesim hanima katilmiyorum istiharesi cok guclu sanirim yesim hanim niyetsiz yada ciddiyetsiz baktirdi sanirsam cunku cinar bey fal bakar ken karsisindaki kisinin icsel duygularini niyetini hissediyo ve guzel yorumluyo illaki bi kac soru soruyo haliyle sorcak nasil hitap edicek ben yesim hanim gibi insanlari anlamiyorum kesin bi kac kisiye daha baktirmistir inlarada aynisi soylemistir fal baktirmadan yada faldan anlamiyosunuz niye baktiriyosunuz inanin benim 🖒🖒🖒favarim cinar bey agzina yuregine saglik guzel yorumlari icin
23-05-17 18:52:16
Maide :
Bayıldım gerçekten. Kişiye özel açılımlar konusunda süper 👍
08-05-17 17:58:30
Hande :
Güne senlnle başlayan biri oldum ve böylece kararlarımı daha sağlıklı alıyorum bir ay içinde terfi aldım duaların sayesinde. Teşekkürler
09-05-17 14:34:30
Yasemin :
Altı aydır ayrı olduğum eşim beni yaptığımız çalışma sonucu aramaya başladı, cevap verme dedin vermedim ama şimdi ne yapacağım? Online ol lütfen. Seni seviyorum 💕 iyi ki varsın
11-05-17 13:21:40
Uyan :
Canımdan geçerim senden vazgeçmem Çınar... Favori yorumcum benim.
12-05-17 22:12:42
Ahmet :
Bende fala inanmazdim ama bi aklima esti ve ozlem hanimin yorumlarini ve tavsiyesini dinleyerek aradim ve baktirdim gercekten inanilmaz di cok ama cok sasirdim hepsi birbirinden guzel uzmanlar la tanistim ama benim favorim ve tavsiye edicem uzman CINAR bey oyle guzel yorum oyle bi guzel hisle bakiyo inanamadim bence denemelisiniz ve deneyin sizde inanamayacaksiniz
14-05-17 02:25:52
Melis :
Gercekten online falcilar.com cok guzel bi site butun uzmanlar birer harika ve hepsi de gercekten isinin ehli ama benim favorim cinar bey hocam verdiginiz dualar ise yaradi once rabbim sinrada sizin sayenizde bcok tesekurlerr
14-05-17 02:30:18
Dua :
Yeşim hanıma katılmıyorum 👎 bence altıncı hissi mükemmel,ben hiçbir şey söylemeden birçok konuyu anlattı, tabi herkesin enerjisi farklı bende Özlem hanımı beğenmedim mesela.
21-05-17 19:39:44
Özlem :
Sankş yanında biri sufle veriyor o da söylüyor size, şaşkınlık içinde kaldım. Gelecekle ilgili söylediklerini de bekliyorm, bir arkadaşıma daha baktı ve iki hafta sonra verdiği tarihte aynen anlattığı gibi yaşadı arkadaşım olayı, benimkine daha zaman var ama inanıyorum ki olacak.
27-05-17 11:53:35
Nimet :
Gerçekten benimde ayrı olduğum kişi yi bana tekrar donderdi ve aramizin düzelmesi için verdiği dua yi yaptım ve eskisinden daha iyi önce rabbimin izniyle sonrA ÇINAR beyin sayesinde ve yemin ederim ben evde otururken bana eşyalarımı ve evimi tarif etti tüylerim diken diken oldu ve ne söylediyse çıkıyor ve kesinlikle kötü amaçlı hiç birşey..buyu...vebenzeri şeyler yapmıyor aksine büyü var ise onu kaldırıyor çok ama çok teşekkürler ÇINAR bey önce rabbimin sayesinde sonra sizin vesilenizle hayatım düzene girdi çok teşekkürler allah razı olsun sizden hayırlı çalışmalar
21-06-17 03:54:26
Gonca :
Beni engelleyen kötü davranan sevgilim bir haftada tabir yerinde ise k..pek oldu sayesinde :) seni seviyorum Çınar... Büyüden korkarım ama seninki sadece dua ve bu nedenle içim çok rahat. Ayrıca o an ne yaptığını bile söylüyor, Telepati ve Durugörü sayesinde süper vallahi.
20-06-17 21:00:51
Peri :
Çınaaaar hemen görüşmemiz lazım, hepsi oldu söylediklerinizin şimdi nolacak, hemen konuşmamız lazım.
26-06-17 23:22:37
Gulcan :
Merhaba lar ben gülcan ay ben böyle bir insan görmedim allah binlerce kez razı olsun ilk aradığımda evime oturduğum kanepeye kadar söyledi ve tüylerim diken diken oldu yapılan muskayi bul du ve bozdu çok şükür ve vermiş olduğunuz dualar önce rabbimin izniyle sonrA sizin sayenizde eşimle barış tüm allah sizden bin kere razı olsun harikasiniz
02-07-17 10:36:16
Adem :
Çok farklı... Anlatılmaz yaşanır. Mutlaka deneyin
05-07-17 21:27:39
Hamiyet :
Mutabakat ben hamiyet çınar cim seni tanıdığıma okadar mutluyumki rabbim çıkardı seni karşıma dedigin gibi oldu sevgilim döndü ve çok mutluyuz allah razı olsun
08-07-17 13:11:13
Seda :
Çınar dan başkasını tanımam bu sitede.
08-07-17 14:21:54
FFFF :
Merhaba Çınar Bey, Sizi arıyamadım buay ki limitim dolmuş :) Randevuda alamadım, herhangi bir arama yok şuan için yine birilerini eklemiş internetine :) Yani salak değil bu arkadaş , hayırlısını diliyorum artık kafası bende olan adam zaten ararda sorarda dediğim gibi o korktu benden ve cesaret edebileceğini sanmıyorum. Artık vazgeçtim. Size çok teşekkür ederim. Dualarınız içinde allah razı olsun. Sevgiler.
22-07-17 21:36:55
Cinar :
Merhaba FFFF durumunu anlıyorum ama ben dua işlemlerinde hemen pes etmeyin umudu bizi yiğitirmeyin diye başta sizlere bilgi veriyorum kolay değil tabi yaşananlar ama ben hep sabır ve zaman la rabbim nasip kısmet ettikçe allah'ın izniyle birşeyleri basaricaktik ve birçok kişi de başardık saygı duyarım bende teşekkür ederim anlayışımız ve nezaketini için birazcık daha güçlü ve dirayetli olma nizi bekledim ilk şey de pes ettiniz sağlık olsun rabbim hakkınızda hayırlısı neyse onu nasip etsin kendinize iyi bakın allah'a emanet olun
23-07-17 00:16:57
Binnur :
Dua Allâh kapısına varmaktır, Rabbim hayırlı görürse ol der ve olur... Bizim görüşmemizde bana öngörüleri ile yardımcı olan Çınar gerçekten olağanüstü bir yetenek, bunun dışında, verdiği dua ile kapısına gittiğim Rabbim de beni boş çevirmedi, yedi yıl devam eden aşkımız bitmişti, kimse inanamadı ve bir yıl öylece kaldık, dualara başladıktan iki ay sonra beni aradı ve gelip istediler ki ailesi beni istemiyordu, o yüzden ayrılmıştık, gelecek aya nişan yapıyoruz kısmetse... Teşekkürler Çınar önce Allahın sonra senin desteğine oldu.
23-07-17 09:47:06
Selda :
Cinar bey sihir gibisiniz Allah razı olsun kendimi bugün daha iyi hissediyorum 🙏😇
04-08-17 17:41:02
Ceyda :
Cinar bey Duaya ara ver dediğinizde ne demek istediğinizi bugün anladım 😂😂Allah rahatlık versin iyi yüreklı Adam 🙏😇iyiki varsınız ne olursa olsun Allah izin verdikce benden Duanızı esirgemeyin yeter
06-08-17 11:07:50
gulayse :
sizi iyi taniyip aramisim zamana birakslim hersey zaman dedin ve dediginiz giibi zamsna birakip ve caba gosrerdim sizin verdiginiz ayetler esmalar ile kendi bildigim ayrt ve sureleri okudum sizin vesilenizle hep namaza tekrar bSlayip hemde sevdigim insanin bana dondu ve konusuyoruz rabbin birinize bin katsin gercek ten zaman sabir ve ranbbimin iznyle dualarim kabul oldu cinar bry sizin on goru ve tavsiyeleriniz ssyesinde aldigim ve katettigim yollar j anlatamam sukur ben sevdigime huzura kavustum once siz sonra sizin sayenizde cinar bey bundan sonra ne duami ne namazimi nede sizin gibi dost kardes arkadas timsali olan gonlu guzel insani birakiirim cok tesekkurler hayirli huzutlu mutlu gunler dilerim dualarim da sizide unutmuyorum cok sagol mutlilugumu ifade edecek soz bulamiyorum ....
08-08-17 23:52:51
CINAR :
Sevgili danışmanın ilgi ne çok teşekkürler ben her daim burda olmaya çalışıyor um elimden geldiği kadarıyla online falcilar.com sitemize giriş yaptığınızda bir butan zil isareti göreceksiniz oraya üye olmanız yeterli hangi uzmanimiz online olur sa size kısa msj gelecektir android uyumlu telefonlar destekliyor ayfon modeller kabul etmiyor ordan da beni takip edebilirsiniz ilgin ve öz gün yorumların için teşekkürler elim 'den geldiğin ce de online olucam sevgiyle kalın
21-08-17 06:47:57
isimsiz :
basta pek bisey beceremediniz idimde yoktu ni kac uzmsnlada gorustum ama onlsea nazaran sen ongorulerinle dualarin ayetlerin le iyardimci oldun
09-08-17 00:06:54
:
Ama ben size ulasamiyorum yaaa
17-08-17 02:33:09
:
Bu gece neredeyse butun yorumcularla gorustum bir tek siz yoktunuz herkeze sizi sordum kimse baglamadi size ulasmam lazim
17-08-17 02:34:54
:
Neden ulasamiyorim
18-08-17 01:08:35
Kemal :
Hiç fal baktırmak gibi bir fikrim yoktu öylesine muhabbet olsun gırgır olsun diye baktırdım ama şok oldum, benim annem beni bu kadar tanımaz, adam görüyor gibi anlattı. Şok Şok şok!
19-08-17 12:56:24
Sevcan :
Size ne desem az Allah razı olsun iyiki varsınız size güvenim sonsuz biliyorsunuz iyi ki varsiz ❤🙏😇
04-09-17 14:01:09
Ilkay :
Merhabalar ben ikkay yemin ederim ben hic fala inan mazdim bi tavsiye uzerine aradim ve sadece bi iki kelimeden sonra resmen karsimda bu ayna oldu ve beni bana yansti ve olacak ve olabilcekler konusunda hissedip ve soyledikkeri ne sok oldum sizin sayeniz de zaman ve sabri ogrendim iyi ki aramisim allah yukarda sahit her firsatta sizi tavsiye ediyorum gercekten bravo isinin hakkini verenlerdensin ve candan yurekten olmani cok begendim ve seni sadece fal icin degil bir gun cok bunalmistim ve rasgele aradim ve senle karsilastim ogun bana ilac gibi geldiniz fal bahane derlesmek sirdas olmak sahane sizin gibi bir uzman la calistiklari icin online falcilar .com a sitesine de tesekkurler bi iki uzmanlada konustum onlarda isinin ehli ama seni n uzerine kimseyi tanimam bravo rabbim nazarlardan saklasin cinar bey konusma limitim hemen bitiyor senle konusurken zaman da dakikalar cabuk geciyor ben toplam 2 saatlik ozel gorusm e alicam nasil alicam nerden alicam demistiniz ama unuttum bana bilgu verirsen cok sevirim can insan dost insan hayirli bol kazanclar dilerim iyiki tanimisim sizi basarilarin devamini diliyorum beni bilgilendirnenizi bklicem
06-09-17 23:49:04
CINAR :
Merhabalar selin hanim evet yarin 10 dan sonra online olurum kotaniz dolunca musteri hizmetlerinden 15 yada 30 dakikalik ozel gorusme alabilirsin sana bagli tabi isterseniz bende senin icin onceden istahareni hazirlarim daha detayli bakim yapabilirim tercih sizin tabi istahareniz gayet olumlu ilginize tesekkur ederim gorusmek uzere
17-09-17 20:25:15
selin :
Çınarcım selam Aylık kota dolmuş arayamıyorum.yarın paket alıp aramak istiyorum kaçta çevrimiçi olursun yada 10 dan sonra müsait olurmusun? Çok merak ediyorum istiyare sonucunu
17-09-17 11:43:24
demet :
Ben beğenmedim tutarsız
20-09-17 01:25:17
Nazli :
Cinar bey çok hastaydım dökülüyordum sonra sevdigim kisi ile yazışınca iğleşdim kendimi iyi hissediyorum Allah sizden razı olsun her daim yanımda olduğunuz için bu arada tekrar gorusebilcegim icin çok seviniyorum her daim benimle oldugunuzu biliyorum allah razi olsun sizdeb insallah bir an once gorusmekistiyorum kotam dolmus aksamlari kac gibi musaitsiniz ozel gorusmeyi nerden alirim acaba tesekkurler yuregi guzel insan iyi ki sizi tanimisim bu sitede sizin gibi birine rastladigim icin cok mutluyum online falcilar .com sitesine tesekkurler senin gibi bir uzman la calistiklari icin cinarcim sagligin nasil oldu aklimda sende inan bana bilgi aktarabilirsen cok sevinirim allaha emanet olbinlerce tesekkurler🙏😇
20-09-17 21:51:56
Zülal :
Çınar bey dediğiniz ayetel kürsiyi okudum benim gakkımda olumsuz düşüncelerini göster diyerek uyudum ama uyurken hep olumsuz hisler ve düşünceker geldi aklıma namaz kılmadan yaptım gerçi birde çok düşünüyordum acaba beni sevmiyor mu artık diye onun etkisiyle mi yoksa gerçekden öyle olduğu için mi böyle hissettim üzüldüm açıkcası bir rüya görmedim ama uyurken öyle düşünceler geldi ve gözümün önüne o tarz şeyler geldi siz beni sevdiğini söylüyorsunuz ama acaba neden ben böyle hissettim öyle olmasından korktuğum için mi yoksa gerçekden öyle olduğu için mi bu beni biraz üzdü yardımcı olur musunuz ve doğum günü için mesaj attım ama okumadı bile sanırım okumadan sildi :(
22-09-17 16:42:38
CINAR :
Zulal cim ben baktim beni ararmisin konusalim uzulme sadece kendini suan oyle hissediyosun bizim orda musteri hizmetleri numaramiz var ordan benim icin ozel gorusme alabilirsin ve bende senin icin bu konu icin ozel bakim yapicam aramani beklicem cnm ozel bakim yapicam ve ozel gorusme alirsan cnm etkili bir bakim yapicam cnm
23-09-17 00:05:30
CINAR :
Nazli hanim musteri hizmetleri numaralarimizdan ozel gorusme alabilirsiniz oglen 12 den snra cevrim ici oluyorum araya bilirsiniz
23-09-17 00:07:36
Nazlı :
Slm.cinar bey inşallah beni hatırladınız evimde ki bütün detaylari bilmiştiniz. Sürekli oturup düşündüğüm koltugu bilmismistiniz ve bende gülmüştüm . O akşam benden çok enerji aldiginizi söylemiştiniz. Genel olrak baktirmistim. Söylediğiniz herşey cıktı..bugun size ulaşmak istedik ama çevrimdışı oldugunuz için konuşamadık...mail adresimi yolladim size cevap verirseniz sevinirim.
24-09-17 19:42:56
Bengu :
Cinar bey allah senden razi olsun seni tanidim dun yam degisti cok sagol cinar senin sayende yuvam kurtuldu geri birlesti sabrin sonunu selametine ciktim iyiki varsiniz
03-10-17 22:49:43
Yorumunuz
 
 
 
 
 


© Bu web sayfasının ve kullanılan sistemin tüm hakları saklıdır.